Kajsa M Johansson

Asså livet varför är du så hårt

Publicerad 2013-06-24 23:24:54 i Allmänt,

Ännu en kväll har spenderats för att få bort nageljävlarna haha. Verkligen roligt liv jag lever. Annars har jag bara vart med min lilla bebis som var igång 06:30 imorse. Vi somnade inte om förens åtta typ och då sov vi till tio. Skönt, och hon kan vara på topp tre mysigaste sovsällskap. Valpis. Annars har jag vart på step där jag antagligen brände 67 miljarder kalorier, fy helvete vad jag svettades. Så jävla trevligt, Kajsa. Precis vad dina readers vill läsa. Men ärligt, det var helt otroligt. Typ en sjö. Gymmet är förövrigt en helt under plats dagar som dessa. Det är svalt (tills man börjar ta i) och det är typ enda stället jag kommer bort från min pollenallergi eller vad det nu är jag fått. Aja, sen har jag ätit tacos med mamma och Olle och haft kul. Sen godis också hihi. Mmhh. Ska strax sova för imorgon väntar Bodyblast 06.30. Det är förövrigt mitt värsta svettpass. Haha spännande och se om det blir värre än idag, otrevligt i så fall.
Annars har jag sån jävla beslutsångest så jag skulle kunna avlida när som. Vill göra sååå mycket saker men jag har samtidigt så mycket här hemma som jag skulle vilja vara kvar hos. Hur jobbigt som helst. Har ju liksom grejer att välja på, det har jag verkligen, det är det som är så jobbigt men samtidigt det bästa jag vet.. Ah herregud. I'll figure something out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela