Kajsa M Johansson

Är. Så. Jävla. Trött

Publicerad 2013-06-30 20:04:04 i Allmänt,

Detta är sinnessjukt. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller något men det är inte jättelikt mig i alla fall. Ligger i sängen i myskläder (låter iofs som mig) och kan knappt hålla ögonen öppna. Åtta! Klockan är åtta! Har känt mig helt dum i skallen på jobbet och det var skitstressigt plus att jag var i frukten så behövde göra massa nya saker. Antar att dålig sömn plus tusen miljoner intryck har knycklat till mig hjärna lite. Har som sagt jobbat tors-sön och i fredags var vi ute på Tullen. Det var såååå roligt. Riktigt lyckad kväll ❤ igår efter stängning åkte jag och hämtade Ebba och vi åkte till Tove för nattaco och mys. Imorse när jag vaknade och skulle åka till jobbet var mina ögon helt svullna runt omkring haha såg så himla konstigt ut, är verkligen allergisk :-(. Jaja jag har inte så mycket mer att berätta nu. Har semester i två veckor! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela