Kajsa M Johansson

Ajajaj mina stackars naglar

Publicerad 2013-06-23 23:17:55 i Allmänt,

Hello kompisar. Ska alldeles strax gå och lägga mig. Har ägnat kvällen åt att få bort mina naglar och sett Wallander. Har bara fått bort på ena handen och kommer få göra andra imorgon. 1. Det gör så jävla ont. 2. Det är så jävla tråkigt. Jag, som inte ens har tålamod att föna håret torrt eller vänta tills nagellacket har torkat liksom. Haha. Men idag var jag i alla fall ledig, så jag sov till 11 ungefär. Sen gick jag upp och sega bara. Vid halv två ungefär åkte jag och Ebba till skäris ett tag eftersom vi ville göra något av denna grå dag. Åt libanesiskt och snackade. Kollade i lite affärer men jag hade faktiskt shopstop. Så köpte bara en klänning<3<3<3 så jävla bedårande. NU, INGET MER INNAN LONDON. På riktigt!!!
Imorgon ska jag vara hundvakt till lilla hjärtat. På kvällen väntar steptimes med Big J! Så jävla kul:-) lääängtar. Följ mig på VINE förresten: Kajsa Johansson tror jag man kan söka på bara. Älskar VINE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela