Kajsa M Johansson

2 dagar

Publicerad 2013-06-03 16:37:29 i

Hej på er! Nu är det alltså två dagar tills jag, lilla Kajsa, tar studenten och påbörjar ett alldeles nytt liv. Fattar ta mig fan ingenting. Men Gud, vad kul det är. Har inte lagt ner jättemycket energi på att förbereda. Har lämnat det till mamma och pappa hehe. Har inte fixat mina naglar, kommer inte ha fint hår på själva dagen och jag hade väl planerat att sminka mig precis som vanligt. MEN jag struntar i hur jag ser ut, är bara så himla glad över att jag ska få känna själva känslan, HEJ DÅ skolan!!!!! Aaaahh jag dör. Helgen har i alla fall bestått av mys med min fina, jobb lördagsmorgonen, utgång i Nyköping och jobb igår 14-21 innan sleepover i vanlig ordning. Idag åkte vi upp och sålde Melindas Summerburstbiljett till en kille i Solna. Körde hela vägen, och inte ens fel!!!!! Så otroligt stolt haha. Sen åt vi, jag testa ett par Nike's som mamma lovat mig och köpte en ny mascara för min gamla var slut. Är pank som en liten bajskorv men vad gör det. Nu väntar lyckans dagar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela