Kajsa M Johansson

We are the people

Publicerad 2013-07-18 22:27:39 i Allmänt,

Hej alla glada och söta och fina. Ligger i soffan och har kollat på Hawaii 5-0 med mamma som kom hem från sin road trip idag. Haha, skön hon är. Idag var vädret på sin topp när jag vaknade så låg ute och solade tills jag var tvungen att hoppa in i duschen och fixa. Sen väntade jobbet på mig med ett pass mellan 14-19.30. Såg dessutom att jag får en sån braaa lön denna månad, alltså då blir man ju så glad!!!! Aja, imorgon är jag ledig då ska jag börja med STEP 06:30. Bästa bästa bästa i mitt liv:-). Sen ska jag mamma och Olle åka till Stockholm och på kvällen ska jag hänga med mina bästisar! OCH min love kommer hem på kvällen. Man ba tjeeena ge mig en bättre fredag:-) i helgen väntar jobb 14-21 båda dagar och i början av nästa vecka har jag några morgontider. Så får njuta av min lediga fredag. Men om en vecka är det semester igen!!!! Weho

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela