Kajsa M Johansson

Tjoho

Publicerad 2013-07-07 17:15:08 i Allmänt,

Hej alla söta. Sitter med Ebba hemma hos pappa i hölö helt utslagna. Har vart på stranden idag så det var mysigt. Innan det var jag uppe och skrev på papper för mitt nya jobb. Igår låg jag och solade hela dagen, var nere på stan en snabbis och hämtade mamma på Kungsholmen. På kvällen var vi ute ett tag i Trosa. Det var supermys faktiskt, men vi tog det lugnt. Så cyklade hem, eller ut till Anna, runt halv två. Annars har jag inte så värst mycket att dela med mig av... Ska vara på mitt nya jobb plus utbildning i Göteborg i början av augusti och den 6-10 så ska jag och Felicia åka ner till våran Melinda på Öland och hälsa på henne. Längtar SÅ mycket!!!! Nu har jag en veckas semester kvar. Imorgon blir det nog sol och bad igen (vädret ❤), på tisdag ska jag ha Leja hela dagen och på onsdag drar jag och mamsen till London! När jag kommer hem är det Trosayran, en fet bakisdag och sen är det back to work några dagar. Längtar efter min love också. Men snart är han hemma igeeeen! Hade tänkt hinna träna också nu när jag mår bra igen. Aa, har lite att göra satt säääga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela