Kajsa M Johansson

On top of the world

Publicerad 2013-07-16 21:11:52 i Allmänt,

Hej broes. Vad händer? Igår efter jobbet tränade jag och Ida på WC, sen drog jag till Trosa där jag fick stuvade makaroner ❤ och sen satt vi ett gäng och spelade spe, drack tel och åt godis. Öppnade på jobbet idag med så åkte hem och sov kring elva tiden. Har vart riktigt trött på jobbet idag, öppningstider två dagar i rad är inte kroppen van vid. Slutade två, åkte hem och läste i solen och somnade så hann inte äta något och vaknade typ tjugo minuter innan jag skulle vara på WC för boxning med Anahi. Tröck i mig ett paket russin, och jävlar!!!! Att jag aldrig käkat det innan, en trött dag liksom. Kickade ett grymt pass och har typ fortfarande puls haha. Cyklade hem och lagade ris med kyckling och kokosgrejs som vart grymt faktiskt. Och wifeyn har talat. Nu ligger jag i soffan och väntar på mina bästisar. Imorgon är jag ledig men ska till sjukhuset typ vid nio. På Karolinska. Kul med kö. Ensam i bilen. WOHO!!!!! Snart är min boy hemma, längtar hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela