Kajsa M Johansson

Lökfredag

Publicerad 2013-07-26 16:39:11 i Allmänt,

Hej hej kompisar. Igår efter jobbet, som för övrigt var riktigt hemskt i och med att det var grymt varmt osv så åkte jag och sprang en kortis i Tveta innan jag hämtade upp Wigley. Vi softade här och han hade köpt godis ❤ han kan! Idag körde jag honom till träning och drog sedan hem och käkade frulle på balkongen. Resten av dagen har jag, Mamma, Ebba, Wigley, Olle och Johan spenderat på Boda Borg. Så jääävla kul var det, men luften stod still precis över allt så att säga att vi var totalt nedsvettade är en underdrift. Alltså det var sinnes. Haha. Men kul hur som helst!!! Kom nyss hem men ska iväg och bada med Ebba och Anton en snabbis nu. Ska typ inte hitta på något ikväll eftersom vi ska ha Leja imorgon, tidigt som tusan. Men det kan vara skönt. Är helt slutkörd efter denna dag, redan haha. Nu måste jag dra ner till bilen så vi hörs:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela