Kajsa M Johansson

I'm in his favourite sundress, watching me get undressed

Publicerad 2013-07-18 00:47:52 i Allmänt,

Hej bloggen! Bra jag är på att skriva va? Är så stolt över mig själv. Idag har jag gjort massa skoj eftersom jag vart ledig. Började med att åka till sjukhuset (typ det värsta med dagen haha) och det gick bra. Helt själv var jag också, aldrig vart utan mamma hehe. Jo, när jag skulle åka upp till operation. Fast då grät jag för hon inte kunde följa med:-( så idag var jag djärv!!!! Hahaaaa. Sen åkte jag till gymmet och körde värsta rygg och axelpasset man ba va? När jag väl är där kör jag alltid ben, så kul med lite variation ändå. Tycker det är extremt snyggt med en bra rygg också så det passade sig väldigt bra idag. Man måste ju börja någonstans. Åkte till Trosa och åkte ut på sjön med pappa, Anna, Olle och Frasse. Var hemma igen runt fem då åkte vi och köpte pizza sen åkte jag och Olle till Hölö runt sju. Bestämde att jag och Tove skulle kvällsbada för jag är så harig och hatar typ att bada överallt utom i pool och Aspen haha. Så Aspen blev det. Och tro det eller ej men jag HOPPADE i och Tove med, sen var vi i en halvtimme. Haha vad händer liksom, så modiga! Sen blev det chips och så blev vi så trötta så vi åkte hem och sov. Precis vad jag ska göra nu. Imorgon ska jag träna något spännande och jobba 14-19.30. Grym tid! Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela