Kajsa M Johansson

"Hot summernights mid July, you and I were forever wild"

Publicerad 2013-07-14 23:30:19 i Allmänt,

Hellu. Hoppas ni mår väl. Har haft en riktig bakisdag med pannkakor och chips samt samtal från Melinda. Saknar henne så himla mycket att det inte ens är sant! Längtar fruktansvärt mycket tills jag och Felicia ska åka ner till henne. Hade en gryyym dag/kväll/natt igår annars. Vilken jävla lördag! Var på stranden med Ebba och Anton ett tag innan Ebba började jobba. Åkte hem och packade lite grejer och sedan var jag hos Sophia och förade med några tjejer. Satt vid Fias pool i solen som värmde hela kvällen typ. Åkte till yran runt tio och hade såååå roligt och dansade ihjäl mig hela kvällen. Träffade jättemycket vänner också, kul! Dansade till och med av min piercing, men. Det är sånt som händer. Det sitter ett örhänge där den borde vara just nu, haha. Det var påhittigt, Miss Johansson. Imorgon är det slut på semestern och jag börjar jobba klockan 7. Kul. Inte alls faktiskt... Men jag grejar det. Tänker bara på helgen som jag ska spendera (dels på jobbet, såklart) med min grabb som äntligen kommer hem från staterna! Råbra, för det är tomt utan honom:-). Nu måste jag verkligen varva ner och somna! Det är så svårt. Har var trött hela dagen, men inte sovit för att det ska vara lätt att somna nu på kvällen. Tror ni det går eller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela