Kajsa M Johansson

Hej...

Publicerad 2013-07-05 14:42:47 i Allmänt,

Råkade köpa en klänning idag. Sånt som händer. Vad gör ni då? Jag har ju vart på Arkö med Lovis sedan i tisdags. Har fått massa brun färg på min kropp och lite fräknar på näsan så det är härligt:-). Vi har typ solat på bryggan, ätit och spelat kort. Haha. Skönt ändå! Så idag åkte vi hem, rätt tidigt imorse. Jag och lillebror var och shoppade en snabbis i Skärholmen. Förutom en klänning (jag har problem jag vet) på MQ så köpte jag en BH på Twilfit. Så det ägde ju. Nu har jag vart på pappas jobb en snabbis och hälsat på och nu är jag hemma igen. Tänkte ladda upp massvis av bilder från Arkö nu, så får bilderna tala om våra softa dagar där ute. Har inte en aning om vad jag ska göra idag. Kanske bara vara hemma, kanske inte. Tänkte iallafall gå till gymmet, skitlänge sen. Brukar få sån skön värk av det plus att det är ju kul med lite omväxling. Inte bara kondition haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela