Kajsa M Johansson

Hej hej

Publicerad 2013-07-08 23:59:29 i Allmänt,

Hemskt mycket hej till dig Wigley. Det har inte hänt något idag förutom att jag har tränat. Var sämst väder idag för, disigt typ. Så har legat och slöat i soffan hela dagen. Men det är skönt ibland, det med... Tror jag. Körde iallafall core och box idag vilket var svinjobbigt och det märks ju att mina magmuskler är gömda under ett härligt litet lager med fett för 1. Dom syns aldrig, 2. Dom är inte stora. Så det suger ju men jag antar att jag älskar pasta lite för mycket. Hehe. Aja whatever imorgon blir det iallafall liv i luckan eftersom jag ska passa lillskrutt hela dagen lång. Vid sex ska jag gå på en Military som jag tror kommer vara grotesk. Typ spyjobbig. Peter nämnde något om det idag, bra PR... Eller. Härligt att jag är lite sjuk också (rethosa) så min kondis är ungefär lika grym som min farmors för tillfället. Men det är mys för efter de ska jag hänga med mina favoriter och ha goskväll innan jag ska vara utan dem enda tills lördag!!!!! Blä. Fast jag ska ju till London i och för sig. Måste tyvärr flytta över kläder till pappa innan det eftersom jag inte ens får plats med det jag har nu här hemma hos mamma:-( stökigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela