Kajsa M Johansson

Hands to the sky, and throw your head back

Publicerad 2013-07-20 11:51:53 i Allmänt,

Hej alla! Vad har ni för er en sådan här solig förmiddag. Själv sitter jag självklart på ballen och solar innan jag ska till jobbet. Så sjukt underbart. Denna sommar levererar Sverige som aldrig förr alltså. Det är inte många gånger jag har haft ett par långbyxor på mig sedan i slutet av maj eller något. Fantastiskt! Igår var en kanondag. Först morgonstep och sen lite senare på dagen åkte jag, Mamma och Olle till stan för en mysdag. Vi käkade på Vapiano först och sen gick vi runt och kikade i affärer samt fikade. Fick med mig ett sånt sjukt snyggt linne från Nike (ska visa det senare) sedan en tröja, bikini, ett par shorts och byxor. Jag som var i London för en vecka sedan... Haha. Vanligtvis hatar jag rean för det alltid är så himla stökigt, men igår gick det till och med att vara inne i butikerna. Då blir man glad! Vi kom hem kring halv nio och då åkte jag och Ebba till Hölö för att bada med Tove i poolen samt käka frukt, grönsaker och popcorn. Asså mysigt mysigt mysigt!!!! Skrattade lika mycket som vanligt med mina tjejer. Men nu har jag berättat lite om min fredag så ska sola vidare. Hihi hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela