Kajsa M Johansson

"Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut"

Publicerad 2013-07-02 01:57:09 i Allmänt,

Hej hej! Har tydligen inte bloggat på länge. Idag var min första semesterdag och jag var på grönan med mina hjärtevänner. Ebba fick det i studentpresent av oss (haha barnsliga) och vi hade en jättelyckad dag. Fick till och med upp Ebba i Insane! Så vi var där hela dagen och sen kom bästa Anton och hämtade oss. Låg hemma och vilade ett tag, sedan packade jag och fixade lite innan Lovis kom och hämtade mig. Imorgon ska vi åka ut till Arkö som ligger i skärgården nere i Norrköping. Har vart där ett par gånger förut med henne när vi var yngre men nu var det länge sedan, så det ska bli riktigt härligt. Får se vilken dag vi kommer hem men det blir väl torsdag eller fredag. Juste, idag blev jag erbjuden nytt jobb som jag hoppat på. Det är inte helt klart men jag ska skriva lite papper och grejer i slutet av veckan. Ska bli kul med en ny utmaning! Mer om det någon annan gång. Nu har lovis somnat här bredvid mig så jag ska nog göra detsamma. Ska upp tidigt imorgon, vid åtta skulle jag tro. Puss lägger upp bilder från grönan imorgon min mobil är ett svin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela