Kajsa M Johansson

All these diamonds, trips around the world, don’t mean a thing if I ain’t your girl

Publicerad 2013-07-23 23:15:18 i Allmänt,

Hej hej alla glada. Vad gör ni? Sitter i soffan och är aspigg vilket inte är så bra eftersom jag vill gå och lägga mig... Men så blir det om man råslaggar mellan 18 och 20. Man är inte så trött klockan tjugo i elva då. Igår jobbade jag som sagt till 12, sen hängde jag, Tove, Ebba och Anton hemma hos Tove vid poolen. Grymt! Åkte hem till pappa och tog mig ut på en runda i hölöskogarna. Sen käkade vi grillat ute på altanen och sen så låg jag och kolla på Disney tills jag somna sött i min säng. Trött efter jobb och sol. Idag har jag bara jobbat 07:30-14 och efter det var det iskallt och molnigt så jag drog hem och softade i soffan tills jag förflyttade mig till sängen och somnade. Haha. Det tar verkligen på krafterna att börja supertidigt och jobba sent flera dagar i rad, iallafall tycker jag det som inte alls är van. När jag vaknade kom mamma hem och hon hade köpt mina drömskor (letade i hela London)! Till sig själv... Haha blir så himla ledsen. Jaja, jag ska nog inte ha så många fler skor nu ändå. Sen drog jag ut och sprang ett varv runt sjön vilket är ungefär 3,5 kilometer, i ett myyyycket bra tempo. Kul! Sen körde jag lite övningar som ingår i en 30-day challenge som jag fick av kusinen min, får se om jag kör vidare på den. Kul att testa iallafall. Imorgon ska det vara bra väder (YR, du lovade) så ska ut till Trosa och åka båt och leka i vattnet. På kvällen är det dags för step med Big J, LÄNGTAR. Och sen häng med mitt ❤. Har inga bilder från dagarna att bjuda på tyvärr. Men ett bra långt inlägg! Så nedan ser ni baksidan på linne från Nike, ny bikini och ett par grymma shorts jag fick av Wigley. Alltid något

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela