Kajsa M Johansson

You say hola

Publicerad 2013-01-20 17:59:19 i

Tjena readers! Sitter på bussen påväg till min boyfriend. Åkte hit lite senare i och med att han gjorde illa sin handled igår när han hade match och inte kunde gymma med mig:-( skruttis. Men har ägnat mig åt annat kul idag! Vaknade rätt tidigt och åt frukost med ägg såklart. Gick en pw i det fina vädret och duschade. Sen körde jag premiärtur i vår nya bil upp till Skärholmen och där gick jag och mamma ett tag. Kände att jag ville spendera lite, det var så länge sedan haha. Fick i alla fall med mig ett par saker jag behövde/var sugen på. Mamma skulle åka och kolla på Olles match, vilket jag gärna också hade gjort eftersom den är rätt viktig, men detta är ju minst lika bra! Så då körde jag till Älvsjö och släpptes av där. Men men, nu har jag inte mycket mer att berätta om. Undrar vad vi ska äta för mat, går heldag imorgon och hoppas att stepen med nya instruktören är kul imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela