Kajsa M Johansson

Träningssugen

Publicerad 2013-01-10 17:37:31 i

Känns äckligt jobbigt att inte träna på två dagar. Mår dåligt i hjärtat och spelar stepkoregrafier i huvudet när jag hör musik. Men imorgon och på lördag står det två pass per dagar på schemat så det blir mycket skööönt:-) längtar. Ska ta vara på helgen som startar imorgon för mig, bara mysa omkring. Sen blir det jobb fem helger i rad och en extradag nästa torsdag. Men varför skulle jag klaga! Cash is king och jag har ju ett härligt jobb så. Annars, tror att sockrets frånvaro har börjat påverka mig lite nu. Är lite stressad över projektarbetet överhuvudtaget, men vi ska KÄMPA. Har i alla fall vart trött som tusen och så var jag superirriterad igår... Men det är värt det! Känns bra i kroppen. Nu ska jag vänta på mat och sova tidigt. Halvsju stepen med Emma imorgon, tagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela