Kajsa M Johansson

Sometimes we need to be our own heroes

Publicerad 2013-01-26 23:01:19 i

Hej kompisar! Vad gör ni en lördagskväll som denna? Hela min instagram är ute och dansar i alla fall. Inte jag, jag ser på tv. Ha-ha. Jobbade 10-17.30 så har bara vart på icis hela dagen. Imorgon jobbar jag 13-19.15 så min söndag blir väl inte heller så händelserik. Men jag klarar mig. Igår var jag på middag och firade lovisa, för hon är nämligen 19 nu. Sjukt. Sen så hämtade rasmus mig, vi åkte hem och spelade spel, pratade och sov. Har ju haft en vit samt godis/sötsaker/sockerfri månad så att några helger har vart såhär gör mig ingenting. Nästa lördag är det slut dock! Och ja, jag har väl inte så mycket mer att berätta för er. Längtar tills på måndag och att få träna. Kanske ska köra x-fit, har börjat tycka det är roligt nu. Hade en dip när det gällde just det ett tag, men nu är jag sugen faktiskt! Så är det mammavecka nästa vecka så då blir det mer kvällspass. Och gick en superbra PW med mamma också! Längst med vattnet bort till Östertälje och tillbaka på vanliga vägen. Perfekt ju! Nej men nu ska jag nog gå och lägga mig snart. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela