Kajsa M Johansson

Perfect monday

Publicerad 2013-01-29 10:12:40 i

Hade en skitmåndag mellan 09.00-16.00 igår. Filosofi och bild gör en lite tom, haha. Men sen så frågade mitt hjärta om vi inte skulle gå på bio. Så då gjorde vi det! Men innan mördade jag mig själv lite grand med dubbelpass på bästa WC. Först x-fit och sedan team step. Herregud vilken underbar måndag!:-) sen duscha jag lite fort, Rasmus plocka upp mig och vi åkte till heron och såg Gangster Squad. Den var så SJUKT bra och jag hoppas ni ser den! Verkligen det bästa jag sett på länge. Sen så sov vi hos mig. Nu är jag tyvärr i skolan och har religion som aldrig tar slut. Har projekt ett tag och sedan ska jag träffa Ebba och äta lite mat. Ikväll ska jag på body combat! Det är såååå kul, tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela