Kajsa M Johansson

Några grejer

Publicerad 2013-01-11 08:46:57 i

1. Jag älskar verkligen att bjuda på mig själv, älskar älskar älskar! Och jag älskar verkligen alla som gör det. Ni är så underbara tjejer och killar.

2. Blir så himla inspirerad av alla som kämpar med sin vikt och kropp. Jag är rätt så fin som jag är tycker jag, men ni vet att jag älskar att träna och jag älskar resultaten som man märker inuti sig själv och kanske till och med ser ibland.

3. Tänk om vi alla kunde leva för vår egen skull och resonera som så att "jag är den viktigaste personen i mitt liv". Välj själv om det är egoistiskt eller om det är en tanke som gör dig och dina medmänniskor till bättre personer. Jag tror på det sista. Man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan. Kommer aldrig sluta tjata om det, mitt/mina barn ska ha det inpräntat i skallen från det att de börjat prata och förstå.

4. Ska vår enda roliga, härliga och söta lilla krog The Strip i Södertälje stänga ner????? Det låter så himla tråkigt tycker jag och jag hoppas att någon styrelse långt där uppe ändrar sig snart.

5. Snälla trasportstyrelsen, vägverket, trafikverket och allt vad ni nu heter. Jag älskar er och SNÄLLA gör mig med körkort. Jag ska ha det!!!! I wanna rock the roads haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela