Kajsa M Johansson

Matkoma va

Publicerad 2013-01-23 18:05:37 i

Hej kompisar! Var just hos f&f där jag bjöds på min favoriträtt. Så är lite lagom mätt nu. Haha. Men det är bara att ladda om inför step! Ikväll ska jag gå på stepen här i hölö, gick på den i nästan ett år förut innan jag började på WC. Minns den inte så bra men jag vet att det var därifrån jag började ÄLSKA det från början. Så jag hoppas det är lika kul nu som då! Idag hade vi bild och sen åt jag lunch med Tove på stan. Så himla kul, Gud vad jag skrattade. Hon har sånt oflyt den tjejen, men hennes flow kommer snart tillbaka tror jag hehe. Sen tog jag bussen hem och pluggade och sov. Men nu ska jag byta om faktiskt, så vi hörs senare. Imorgon efter skolan ska jag hänga på gymmet ett tag och sen ska jag jobba 17-21. I sommar kommer jag att jobba på Ica på tal om inget. Det känns faktiskt tryggt att veta att jag har det i sommar, så har jag den tiden på mig att komma på hur jag ska göra med livet sen. Kramar

Kommentarer

Postat av: stalker w

Publicerad 2013-01-24 17:37:54

sarah idh = milf

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela