Kajsa M Johansson

Juste jag har ju en blogg...

Publicerad 2013-01-19 09:59:53 i

Veckan har rullat på bra. Skolan, träning och jobb. And around it goes. Nej men det är ungefär så det ser ut. Har inget jättekul att berätta. Igår kom Rasmus efter sitt jobb, han bjöd på middag på Ceasar's, mitt lilla hjärta:-) jag åt ryggbiff med klyftpotatis, såser och majskolv! Foodheaven. Så igår gick vi och la oss vid klockan tolv efter att ha sett filmen Rock Star tror jag, bra faktiskt. Somnade på 2 två röda vilket kan berott på uppstigningen vid 05:45 för step45 med Emma. Så jag var extrempigg vid nio imorse. Nu har jag nyss ätit frukost och Rasmus har just left för match. Slänger in engelska hela tiden:-( va fult det är. Whatever(!!!!!), ska fixa lite nu och sedan börjar jag jobba klockan 14. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela