Kajsa M Johansson

Järvsö

Publicerad 2013-01-03 12:53:57 i

Hej alla söta vänner! Vad gör ni för något idag? Jag kom precis hem från Gnesta där jag sov inatt. Har inte bloggat så värst mycket... Men på nyårsdagen åt jag kebab med bröd, låg hemma och var på bio med mamma och lillebror. Igår hade jag körlektion, lunchade med Ebba, körde beccas step i en timma och sen åkte jag till boyfriend och mysde. Körlektionen gick faktiskt riktigt bra tyckte jag. Det är ungefär varannan gång bra/dåligt. Haha men nu ska det gå bra varje gång!!!:-) annars började vår "socker"fria månad igår. Svårt att säga att den är sockerfri i och med att vi äter i stortsätt all mat. Men vi håller oss undan från sockerbomberna i alla fall. Detta är då vårt projektarbete (really seroius hehe). Så nu är det hårdkörning. Förövrigt ska jag upp till Järvsö i helgen till en kompis stuga med massa gosiga vänner och åka skidor! Är överlycklig, jag älskar ju att åka skidor och är så glad över att få göra det ett par dagar i år med. Men nu, mina vänner ska jag plugga lite, äta något och riva av ett benpass på gymmet så småningom. Puss till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela