Kajsa M Johansson

Hungrig, men det finns inget jag vill äta

Publicerad 2013-01-31 20:27:36 i

Är inte det värsta känslan? Ska ta en dusch och äta äpple efter det tror jag. Eller vill jag ha det... haha fan. Och måla naglarna! Gjorde det igår men det blev ju inte så fint:-( jobbigt. Imorgon ska jag upp 05:45 för step step step! Och det är precis där ifrån jag kommer nu... Men jag kan inte få för mycket. Idag har jag bara vart i skolan en snabbis och haft svenska. Sen åkte jag hem och plugga så nu har jag endast ett par sidor i filosofiboken att ta mig igenom. Ska dock inte glädjas för mycket, snart har vi ett stooort psykologiprov som kan bli krångligt. Men men! Sen har jag kört bil och ätit taco. Sen till WC. Imorgon är det äntligen fredag i alla fall, då ska jag vara med Rasmus och klockan tolv ska jag smälla i mig candy! Sockerfria månaden is over!!!!! Wohoo. Men jag ska hålla mig. Bara äta på fredag samt lördagar. Håll tummarna för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela