Kajsa M Johansson

Goodnightsweetiepies

Publicerad 2013-01-14 22:42:28 i

Nu ligger jag i sängen och ska äntligen få sova efter en hård dag. Rivstartade med filosofi. Wo-ho. Jaja, kommer bli en rätt lätt kurs skulle jag tro. Efter det har jag bild. Snälla skjut mig någon. Det är verkligen som att ta mina händer, hugga av mina fingrar, kasta dem till hundar för att bli lite tuggade och sedan sy på dem igen. Ungefär så bra blir det när mina fingrar får rita:-) jävla kul. Bara 50 poäng i alla fall, ska vara djup och låtsas vara hög bara så ska de här måndagarna gå så bra så. Inge negg här inte. Har haft så himla ont i magen också, det brände. Gick hem och vilade och åt så klarade jag av ett stenhårt pass med Johannes step. Underbart:-) imorgon ska jag till skolan, ha körlektion, plugga teori direkt efter och så river jag nog av ett pass på gymmet sådär på kvällen, när man får vara själv lite grann. Får PANIK på allas nyårslöften. Höll till och med på att inte få någon stepbiljett. Snälla människor, ert liv kommer inte bli annorlunda bara för att det blev den 1 januari 2013. Ert nya liv kommer starta när det kommer till er, tvinga fan inte fram det. Och i regel är det INTE dagen efter sveriges fetaste partydag. Längtar tills i mars, då är ni borta igen hihi. Pussisen

Kommentarer

Postat av: Freddish_1991^

Publicerad 2013-01-15 19:56:33

Fräsh brud!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela