Kajsa M Johansson

G'day

Publicerad 2013-01-30 19:12:47 i

Hej på er. Hoppas ni mår bra och är lyckliga och glada. Själv är jag mest trött, nu ligger jag och ålar i sängen. Skulle ut och gå med Ebba, men först somna jag sen fick hon lite förhinder tyvärr. Det var så jävla tungt att gå upp imorse. Somnade vid tio igår ungefär och klarade knappt av att gå upp vid sju. Hade bara bild så då sov jag en halvtimme medan vi kolla på konsthistoria (im sorry for being honest, but...) sen målade vi på. Åt lunch, 4 knäckemackor och sen drog jag till trafikskolan där jag var i nästan 3 timmar. Körde samt pluggade. Och ja, när jag kom hem skulle jag promenera men pga. uppenbar näringsbrist somnade jag. Sov nästan i tre timmar och så åt jag middag. Så nu är jag pigg! Kanske blir en promenad trots allt, står lite i valet och kvalet för tillfället. Ett pass på gymmet klarar jag nog inte av, med tanke på att jag knappt kan gå, ser ut som mrs. Poopiepants. Nådig träningsvärk. Skona mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela