Kajsa M Johansson

You don't listen to her, you don't care how it hurts

Publicerad 2013-02-24 21:35:08 i

Hello folks. Wadup? Jag är påväg till min gosevän där jag ska sova inatt. Och äta Ben and Jerry's glass. Det var verkligen åratal sedan jag åt det. Tycker inte alls om glass egentligen men BJ är faktiskt lite gott! Har precis ätit semla hahaha men lite mer går alltid i. Hoppas ni haft en bra helg, min har vart lugn med bra häng, hockey och bio igår. Nu ikväll firade vi att min underbara, fina mamma fyller 49 år och att min lillebrors lag tagit sig till åttondelsfinal i SM. Så jävla duktiga, småkillarna. Men men, har planerat lovet rätt så fullt. Raw, äventyrsbadet i Örebro, jobb, körkortsplugg och sådär. Sen ska jag nog bara vara med mina älskade vänner som jag annars inte hinner med så mycket. Självklart så hoppas jag på att komma igång med träningen den här veckan också, har vart så himla sjuk nu men det verkar som att det börjar ordna upp sig. Förutom att jag fick en rejäl släng av FET huvudvärk och somnade i över en timme idag. Haha. Jättekul. Nej, men på tisdag ska jag träna och då får vi ju se hur näsa, hals och huvud känns. Jag längtar så otroligt mycket i alla fall. Just nu vill jag allt från att köra några tunga knäböj, gå på världens bästa step eller springa i tvetaspåret. Hoppas på värme så all snö och is försvinner. Då ska vi ut! Ladda inför lchf-loppet haha;-) jaja nu ska jag snart gå av bussen. Vi hörees säkert imorgon eftermiddag/kväll då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela