Kajsa M Johansson

Stay

Publicerad 2013-02-18 22:01:49 i

Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Börjar må lite bättre i magen nu, sämre i halsen. Har vart en tidsfråga innan min mammas två veckor långa förkylning skulle hoppa över till mig. Börjar alltså bli tjock i halsen. Orkar inte det, inte alls. Idag har jag vart i skolan mellan halv tio och fyra. Käkade middag med bästa Ebbisen och sprang upp till wc och fick biljetter till core, x-fit och step. Skrapade ihop 1,45 timmars träning innan magen sa upp sig. Då var det bara säga tack och hej. Det är inte ett litet skämt när jag får ont i magen. Det är grovt. Kan inte stå rakt och det hjälper inte att ligga. Usch, avskyr min mage. Men ibland är den snäll! Men på't igen nästa måndag. Måste hem och vila i sängen innan, annars går det inte har jag märkt. Men men, jag är nöjd med dagens insatts:-) nu ska jag äta en till mandarin och gå och sova. C-vitamin bomb på g. Imorgon efter skolan och PA ska jag sitta på körskolan. How fun! Haha. Vi hörs då, god natt.
Juste ja, idag bestämde jag att jag och Ida ska springa LCHFloppet. Jag är en pastalover, men sex kilometer känns som en bra utmaning (ja, för mig är det en utmaning när det gäller löp/jogg). Det ska bli kul! I augusti, som ni ser nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela