Kajsa M Johansson

Semantiska minnet

Publicerad 2013-02-16 00:05:31 i

Haha bra överskrift. Måste lämna psykologiprovet bakom mig nu. Ja. Så. Bra. Tack. Nej men jag tänkte bara skriva godnatt till er för strax ska jag sova. Har vart hos Ebba i deras underbara lägenhet, så himla fin och stor! Lyllo:-) har älskat att flytta! Vi har bara dippat och kollat på Taken 2. Och pratat supermycket såklart. Imorgon ska jag upp rätt tidigt eftersom jag ska på Johannes och Annelis aerobic, så tänkte vara där i tid så jag får biljett! Sen bara jobba 14-21 och efter det hänga med min älskling. Men måste ju bara säga, det här med att boka uppkörning och skrivning. Läste Lovis blogg nyss och det var verkligen som hon beskrev där, ångest men ändå skönt på samma gång. Nu MÅSTE jag skärpa mig and just do it. Jag måste utvecklas varje gång jag kör. Jag måste lära mig datumparkering och de onödigaste skyltarna i världen. Det är bara göra. Så hon har så rätt, så rätt. Det var väl bara det jag ville dela med mig av. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela