Kajsa M Johansson

Pussinatt nattipuss

Publicerad 2013-02-09 23:21:49 i

Mina tjejer har nyss åkt hem, har haft mellohäng här hos mig. Ska nog gå och lägga mig, är riktigt trött faktiskt.. Har vart igång sedan 9, då jag vaknade av mig själv. Kan bero på att Rasmus fann mig sovandes i sängen vid 11 igår. Dödsskönt! Idag har jag i alla fall hunnit med underbara Rebeccas Aerobic, så jävla kul. Bara att vara där gör en så glad!! Svetten rann. Gött haha. Sen så lekte jag med TRX banden samt hjulet. Magen känner sig lite öm må jag säga, men det är kul. Det är inte ofta faktiskt:-) jag gick hem och duschade och åt lunch, åkte till Gnesta och kollade på Rasmus match med Elvira och Fille, de va kul faktiskt. Inte så mycket fokus på matchen, mer på min käraste tjej. Åt i alla fall tacomat hos Ras pappa sen och så tog vi tåget till Södertälje och då gick jag hem till mig igen. Så har jag och Tove och Sophia bara haft superskoj hela kvällen. Imorgon blir det lite shopping med tovs och sedan jobb 14-21. Söndagsångesten som bortblåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela