Kajsa M Johansson

Oh give me a break

Publicerad 2013-02-26 22:51:22 i

Hejsan alla glada. Ligger och ska verkligen sova nu eftersom jag öppnar på jobbet imorgon... How fun liksom. Nej inte alls så kul kanske, har glömt hur man gör men vafan de löser sig nog säkert. Är ju där i riktigt jävla god tid i alla fall jag skulle låsa ut mig eller något. Idag har jag firat att min sjukdom är över:-) mår verkligen prima just nu. Så startade dagen med en bra frukost och drog mig till gymmet. Där körde jag äääntligen Emmas step, och det var lika härligt som vanligt. Hon är verkligen superbra. Efter det gick jag på core 15 och så åkte jag till Gnesta där Rasmus hämtade mig och vi drog och gymmade. Haha är så glad över att jag är frisk. Firar verkligen. Sen har vi bara duschat, ätit och myst hemma hos honom. Legat och kolla på någon dålig film och pussats och haft massagestund. Haha. Bra tisdag ändå! Så plockade jag ut mina studentskor också. Gör precis lika ont som alla andra klackskor om jag ska vara ärlig liksom. Men vill man va fin får man lida... Så, så är det. Jag är verkligen inte så klackskoig som jag önskar att jag var. Mina fula Adidas (eller möjligen Canada Snow) före ALLT. Tyvärr kommer inte mänskligheten acceptera att jag "springer ut" i några av ovanstående den 5 juni. Men, sova var det. Klockan står på 05:50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela