Kajsa M Johansson

Nattinutt

Publicerad 2013-02-13 22:32:58 i

Hej på er. Jag hoppas att ni har haft en bra dag, precis som jag. Skulle ha ägnat dagen till att plugga men jag visste att det inte fungerar för mig till 100% så jag hittade på lite annat skoj. Först körde jag från hölö när vi lämnat Olle i skolan, bort till WC där jag körde lite morgon gym. Tog det rätt lugnt med lite tunga squats och ljumskar. Körde upp till Sickla Köpkvarter med mamma och mormor, min farbror äger nämligen en butik där som jag inte hade vart i än. Så dit åkte vi och tittade, samt kollade i lite affärer. Köpte inget faktiskt, känner att det blivit en del nu (tur i oturen att jag fick lämna tillbaka skorna) men hittade en fin väska från Åhléns vårnyheter, storleken passade mig så väldigt bra också! Men vi får se. Åt lunch och lite så innan jag brummade hem igen. Somnade i varma mjukiskläderna och duniset ett tag och åt middag efter det. Skulle ha gått på spinn men det blev box med Melinda istället nu vid åtta. Lite core också. Men har faktiskt pluggat lite (tro det eller ej) och jag tror jag kan det mesta. Småfila på lite detaljer så kan jag hoppas på VG i alla fall! Men G skulle inte göra mig något heller. Svårt prov med väääldigt många begrepp om hjärnan, signalsubstanser, perception och annat kul. Mmhh. Ska plugga lite och sova. Imorgon är det alla hjärtans dag och jag firar med körlektion plugg (såklart...) och häng med min bästa kille<3 första gången jag firar alla hjärtans dag på riktigt faktiskt! How cute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela