Kajsa M Johansson

Hola hola senior/ita

Publicerad 2013-02-15 15:11:33 i

Hej hej! Sitter i skolan och har precis skrivit klart ett övningsprov i natur så jag kan öva lite till nästa fredag då vi har prov. Lolz. Nej, men ska öva lite till provet vi har nu i eftermiddag också. Önskar mig själv lycka till. Igår var det ju alla hjärtis, då var jag i skolan och gjorde klart vårt teatermanus. Sen åt vi masssor med pannkaka innan jag åkte till köris där jag var i typ tre timmar. Körde, vilket gick okej och pluggade. Så bokade jag teori och körning. Så jag har något att sikta in mig på:-). Sen gick jag hem och pluggade psykologi innan mitt hjärta hämtade mig, han hade med sig rosor och choklad. Han vet mig. Älskar överraskningar, så himla fint. Vi åkte till heron och käkade bästa maten på o'learys inna vi såg EGO på bio. Fyfan vad bra den var! Ni måste bara se den. I alla fall däcka vi i sängen och imorse steg vi upp kvart i sex. Jag gick och tränade step och lite mage på det. Och ja, nu sitter jag här. Ska fokusera lite nu men jag ville bara berätta om min fina alla hjärtans, hoppas ni också hade de bra! Pussssss. UPDATE: provet gick bra, och nu är jag hemma. Ska hem till ebbis ikväll! Dom har flyttat. How nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela