Kajsa M Johansson

Hallojsan

Publicerad 2013-02-21 19:32:09 i

Fulaste hälsningsfrasen någonsin, är det den vi har ovan tro? Jaja. Vad har ni gjort idag? Jag har vart i skolan där vi övade på teater i våra dramagrupper på svenskan. Åt lunch och sen så köpte jag mig lite godis (så skönt att jag kan äta LITE godis nu för tiden, efter sockeruppehållet) och gick till trafikskolan och satt där x-antal timmar. Har kommit en jävla bit med teorin så snart ska jag lägga lite mindre energi på den och satsa totalt på körning. Ni ser, jag kan;-). Men kan känna själv att jag kommit väldigt långt i de båda momenten, så nu tragglar jag bara så att jag inte ska tappa något av de. I alla fall, gick ner på stan med lillebror och fixade lite grejer. Sen kom pappa och hämta så körde jag hem. Nu har vi precis ätit pyttipanna och ägg. Alltså förut avskydde jag det verkligen, men nu står det med på listan. Högt uppe till och med! Nej men nu ska jag plugga lite granna till provet vi har imorgon. Jag är en sån person som inte klarar att plugga för mycket, jag måste sätta ett stopp för mig själv annars rinner bara all kunskap ut ur öronen på mig. Men sistaminutenplugga är jag bra på, hehe. Konstigt det där. Nej, men nu blir sista rycket i alla fall. Ska beställa ett par skor som jag ska ha på studenten (om de passar d v s.) också, enkla, lagom höga och fin färg. Från have2have. Visar väl dem när de kommer:-). Ja, slutprata. Kram.
Juste, jag kanske ska gå på morgonstepen imorgon också! Känner mig mycket bättre (inget halsont ens) och lite snor kan man träna med. Så det så. Haha, klarar mig verkligen inte utan mina pass:-(. How sad... Men sen blir det vila heeela helgen lång. Och sen är det LOV!!!! Men på riktigt. HEJ-DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela