Kajsa M Johansson

Go get him

Publicerad 2013-02-19 21:42:48 i Allmänt,

God kväll på er. Ska snart gå till sängs, har åkt på något riktigt värdelöst. Typ ont överallt, tippar på feber och halsen värker. Så har tagit ledigt imorgon eftersom vi ändå bara ska se på film. Ska ta mig en lugn promenad med Tovs på morgonen och resten av dagen ska jag plugga natur (där jag redan kommit en bit), kolla på film och dricka te. Saknar redan att träna... Haha blir sååå ledsen. Men, vila var det. Idag var jag i skolan en snabbis, fick sluta väldans massa tidigare. Så då åkte vi och skulle låna böcker till vårt PA, men bibblan ville vara stängd. För första gången, någonsin typ. Då åkte jag och pluggade på trafikskolan i ett par timmar. Ni tror inte att Hanna kommer inrusandes och ropar "KAJSA JAG HAR VART OCH TAGIT KÖRKORT!" Oj, oj vad stolt jag blev. Sån pärla! Så nu är jag snart där, jag med. Nervöst, men äckligt soft när jag har det. Ja, ja det är ingenting jag ska oroa mig för nu. I'll fix. Var hos Mellan ett tag också, åt mellis och snacakde skit innan pappa hämtade och jag körde hem. Vi har druckit te och kollat på Arrow ikväll... den serien! Nej men hörreni. Jag ska stänga ner nu. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela