Kajsa M Johansson

Funday

Publicerad 2013-02-17 14:50:50 i

Vad gör ni readers? Hoppas ni är ångestfria denna söndag. Jag tycker att söndagsångesten har avtagit mer och mer. Jag tyckte den var såå mycket värre i grundskolan... Men det kanske bara är jag. Nu är det så att jag sitter i soffan - proppmätt på mina fantastiska pannkakor som jag och Olle åt nyss - och inte riktigt är säker på om jag ska gå till WC på lite Dance Aerobic. Hm. Ja, det återstår att se. Igår vad jag på världens mest fantastiska aerobic med brudsen i ungefär 90 min. Sen körde jag bil med mamma och hälsade på mormor. Jobbade och sen var jag och Rasmus bara hemma i soffan, slappade och somnade tidigt. Ikväll ska jag till pappa förövrigt, så ska väl packa ihop lite grejer. Måste plugga natur också. Not very funny. Men vi hörs, imorgon kanske! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela