Kajsa M Johansson

Dödens baksmälla

Publicerad 2013-02-03 11:13:14 i

Hejsan! Hade en kul kväll igår faktiskt. Efter jobbet hämtade vi upp Ida och vi åkte hit och förade och fixade mig eftersom Ida redan var redo. Precis efter att vi kommit dit fick jag ett obehagligt tryck över bröstet vilket gjorde att jag var tvungen att rusa ut ett tag. Det blev bättre och gick bort och jag tror det kan berott på att lokalen vi var i är väldigt liten och rymmer knappats att som de tog in. Så det var skitvarmt och trångt. Men jag vet inte! Efter det fortsatte det vara kul och så, men fortfarande världens sämsta lokal!!! Men det blir vad man gör det till, alltid;-). Nu ska jag bota baksmällan för klockan 17 blir det aerobic. Jag vet att man inte bör träna dagen efter alkoholförtäring men det är ju Johannes som har den!!!! Längtar. Ska köa i 40 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela