Kajsa M Johansson

Chillar, softar och tar det lugnt

Publicerad 2013-02-12 19:37:53 i

Sitter och kolla på lite bloggar hemma i soffan. Idag var det semmeldagen och det har ingen firat bättre än jag. Tre stycken klämde jag i mig! Stort! Sen tänkte jag att det skulle vara dumt att träna, gå plus minus noll. Så imorgon kör jag två pass. Gym och Spinning. Inte mina favosar, men jag kan ta det;-) kul med bra musik, vilket redan är spikat. Idag var jag i skolan en snabbis, fikade med Ebba, Sandra och Tove på stan<3 och köpte en jättefin kofta från MQ, fick ett presentkort av f&f så jag utnyttjar det lite grann. Längtar tills dom får in Filippa K, så sparar mig lite dock! Kan i alla fall lägga upp den här nere. Den är lite "sjömannig" och har letat efter en just sådan här länge. Idag är annars en riktig lyckodag, varför tänker jag såklart inte berätta för er än. Kanske om en månad, eller så. Jag är i alla fall så glad och det känns fantastiskt. Att ligga i lönar sig, var en jobbig, ihärdig jävel. Nu måste jag skriva i min PAloggbok och verkligen läsa psykologi, för på fredag eftermiddag har jag prov. Längtar inte ihjäl mig. Det är Arrow ikväll också, det är jättebra! Se det tycker jag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela