Kajsa M Johansson

Är det redan onsdag

Publicerad 2013-02-06 23:03:15 i

Vad snabbt mina veckor går. Kan dom sluta med det! Jag har ju prov nästa fredag. Haha. Jag sitter i soffan just nu och ska gå och lägga mig. Imorgon har jag svenska, gå och plugga på köris och sen jobba till 21. Idag har jag vart ledig så jag har bara sovit ut, ätit långfrukost, kollat en film på viaplay, målat naglarna och pluggat psykologi. Vid sju körde jag step med mina fina kompisar Sophia och Elvira! Men ja, har inte så mycket mer funny att säga. Jag beställde ett par skor som jag måste skicka tillbaka imorgon. Mina träningsfötter är otroligt kräsna... Hängt med gangstermellan och bara fikat sönder och tränat x-fit. Puss och kram till er då

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2013-02-09 10:00:23

Åh har också en sån morgonrock, världens bästa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela