Kajsa M Johansson

Kommer ej upp ur sängen

Publicerad 2013-12-01 11:19:49 i Allmänt,

Är du blyg? Nej det är jag inte. Brukar spela lite ibland när jag inte orkar prata. Verkar man inte så otrevlig. Bara blyg.

Vad heter du i andranamn? Maria 

Har du svenskt ursprung? Nej inte helt

Har du, eller har haft, något smeknamn? Aldrig haft men helt plötsligt så hände Kajsi, Kajsis och Kajs

Vad har du i dina fickor? Har inga byxor på mig så vet ej:/

Vad köpte du senast? En macka eller en taxiresa. Undra vad som kom först 

Hur många gånger har du flyttat? 3 skulle man väl kunna säga

Vad åt du till frukost? Har inte ätit det än

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Var nio år så det såg väl inte så kul ut. Mina föräldrar var tillsammans och vi bodde i ett stort hus i skogen. Var väl stöddig som fan antar jag haha nio år lix

Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid mig i sängen om jag e själv men oftast på min fönsterbräda

Är du besatt av någonting? All social media precis som alla andra. Och träning skulle jag säga

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mitt rum. Finns min heliga säng och där ligger ofta jag och min pojkvän och kollar på filmer eller en bra serie. Har jättemycket minnen från studenten här också vilket gör mig lycklig. Massvis av kläder och prylar

När vaknade du i dag? 10:30

Vilken är din favorithögtid? JUL

Vad lyssnar du på just nu? Ingenting

Har du någon gång brutit ett ben? Nej 

Snarkar du? Nej

Hur går du helst klädd? I mjukisbyxor/tights och en trevlig tröja eller hoodie. Önskar verkligen jag hade en annan stil! Alla jag känner är så fina tycker jag

 Vilket stjärntecken är du född i? Vågen

Vad sa du senast? Minns ej. Hörs imorgon, säkert 

Vad har du gjort i dag? Druckit vatten i mun säng och kollat på min mobil

Vilken film såg du senast? Det måste vara Catching Fire fast jag är inge dunderhundra

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommar. Mest spontana årstiden. Man känner sig fräsch och fin. Man ligger på bryggan och myser tillsammans med sina vänner, äter jordgubbar, tar sjuka fyllepromenader i natten som inte ens är sval och allt är bara jävligt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela