Kajsa M Johansson

Julisdagen

Publicerad 2013-12-25 17:02:04 i Allmänt,

Herregud. Ligger ju här och försöker powernapa men är alldeles för uppe i varv efter 8 timmar jobb och få timmar till utgång haha. Är lite rädd för att bli trött tidigt eftersom jag gått upp så tidigt men äsch, ska göra mitt bästa. Var ledig i måndags ju, var i Stockholm med min finaste kille och jag köpte en ny fin mössa och han en tröja. Sen gick vi bara omkring och tittade och åt lunch! Tog det lugnt och hade det väldigt mysigt bara ❤️. Hälsade på hos hans parents innan vi åkte hem och väl hemma hade vi minijul med min mamma och bror. Spelade på bingolottor, åt mat, körde monopol och öppnade julklappar. På julafton krigade jag mig upp ut i regnet och körde till jobbet dör jag var mellan 7 och 14. Sedan stängde vi, jag åkte till pappa och bytte om och vi for till Gnesta där vi firade i år. Vi kom hem rätt tidigt och kollade på film och åt skinkmackor. Började jobba 7:30 imorse så försökte lägga mig lite skapligt. Så idag har jag jobbat till 15 och snart väntar utgång med mina tjejer plus Anton som ÄNTLIGEN är hemma hos oss. Livet! Imorgon ska jag jobba 12-19... Mindre kul. Men men, köttar röda dagar denna vecka. Tänkte bara säga att jag haft jättemysigt med min älskade familj, släkt och kille och att dom är bäst. Har fått så mycket fina saker i julklapp också. Ska ta bild och lägga upp på lite grejer, är så glad. 

En rockring med 1,5 kg tyngd. Jävligt bra för core, benen också. Står en kupévärmare där under också haha

Dessa fina grejer av min älskling. Måste tyvärr byta till mindre storlek på skorna men dom är så snygga!


Hemsk bild på mina Freddy snugs men dom fick jag av min bror och pappa. Vantar av min lillebror 

Har fått pengar som ska gå till massor av olika saker, musikalbiljett och jättemycket mysiga saker därtill. Men det orkar/vill jag inte ta kort på just nu. Ni är nog glada ändå hihi. Nu får ni lite andra bilder 







Medans alla andra äter rester från igår äter jag värsta healthy på jobbet (sanningen är att jag tröttnat på frysmaten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela