Kajsa M Johansson

Dan före dan före dagen D

Publicerad 2013-12-22 23:52:17 i Allmänt,

Förstå vad glad och julig i hela kroppen man var för tio år sedan vid denna tidpunkt? Oj, oj. Nu infinner sig ingen fet feeling i mig, men det är nog just i år bara tror jag. Det var ju väldigt länge sedan jag uppdaterade här för övrigt. Men jag kan berätta att jag har endast jobbat, tränat och julklappahetsat. Imorgon ska vi till och med in till stan för en sista runda... Men mest för att det är lite mysigt på något vis. Mycket folk, men ändå mys! Just idag har jag vart ledig för första gången på massa dagar så vi har tagit det lugnt i sängen, jag var i hölö en snabbis och sen i Gnesta och firade min kusin. Åt tacomiddag och så gjorde vi snickers! Nu är jag nyduschad och har röda fina naglar och ska alldeles strax sova. Imorgon väntar en lång dag eftersom vi ska trängas i stan, åka förbi hos Wigis föräldrar och sen uppesittarkväll/minijul!!! MYS MYSI












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela