Kajsa M Johansson

9-12-13

Publicerad 2013-12-09 08:45:08 i Allmänt,

Hej! Tänkte faktiskt skriva ett vanligt inlägg för omväxlingens skull liksom. Kan ju inte vara så kul att läsa mina torra kategoriinlägg alltså haha. Just nu sitter jag på jobbet och mina barn har gått iväg på idrott så jag ska fixa lite grejer så länge hade jag tänkt. Sedan senast jag skrev har det inte hänt så mycket alls. I helgen har jag sovit, tränat och jobbat. Igår kollade jag hockey och firade Melinda lite grann på kvällen. Annars har jag bara tränat och jobbat. I helgen ska jag hinna med att handla julklappar också eftersom nästa vecka börjar helvetesveckan. Ska typ jobba 24 timmar om dygnet. Nej okej lite krydd, men nästan! Man får ju definitivt ingen julfeeling av detta man jag antar att det är livet haha. Ska dessutom jobba till 14 på julafton (som jag säkert nämnt) så min feeling kommer väl inte vara råfet ändå haha... Men faktum är att jag tycker det ska bli lite mysigt att jobba då. Tror faktiskt det kommer vara det! Nej, nu har jag inget mer att dela med mig av. Jobbar till fem idag sen ska jag direkt till WC. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela