Kajsa M Johansson

7e december

Publicerad 2013-12-08 17:48:00 i Allmänt,

Mina hemligheter... Det vill  jag väl inte skriva något om här skulle jag tro. Men kan berätta att jag  är en väldigt tillitsfull person. Om det heter så ens? Jag är iallafall så pass ärlig att jag inte kan gå bakom ryggen på någon. Jag kommer aldrig någonsin berätta saker som någon berättar för mig i förtroende, det misstaget har jag gjort när jag var yngre en gång och det var väldigt dumt och jobbigt. Sedan dess har jag aldrig gjort det och kommer aldrig göra. Ärlighet varar längst!

Om jag ska berätta en hemlighet jag har så är väl att jag älskar barnprogram/filmer en väldigt bra sådan. Har mycket svårt för serier och allt var det nu är som resten av människorna/vänner i min ålder gillar haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela