Kajsa M Johansson

3e december

Publicerad 2013-12-03 19:41:38 i Allmänt,

Min familj alltså. Jag har en mamma och en pappa och en lillebror. Mina föräldrar skiljde sig för inte allt för länge sedan och nu mer bor min pappa i ett nytt hus i hölö och mamma i lägenhet i Södertälje. Min pappa är världens bästa och min mamma likaså. Jag och min pappa är väldigt olika i sättet vilket gjorde att vi bråkade mycket när jag var yngre. Fast nu är han bara bäst. Han ställer alltid upp och hjälper mig vad det är gäller. Han fixar allt! Min mamma är min förebild och det går inte att undanhålla att jag försöker och vill bli lika klok, framgångsrik och bra som henne. Hon har en sund inställning till livet och jag önskar alla dagar i veckan att jag kunde se allting lika dant som hon ser på saker. Det tror jag att hon vet. Även om jag säger emot henne ibland. Min lillebror och jag har aldrig bråkat mycket men vi kan bli irriterade på varandra och då slåss vi lite, jag förlorar och får råspö sen är vi sams. Vi är jätteolika. Typ natt och dag. Han är lugn och fin, jag är typ allt förutom det. Haha. Sen har vi min pojkvän som typ halvt är min familj. Han är bäst i världens och är jättelik min lillebror. Lugn, fin, tar ner mig på jorden, stryker mig över håret och pussar mig innan han säger "lugna dig". Vi kompletterar varandra perfekt. Min familj är de BÄSTA jag vet och Gud vet vad jag hade gjort utan dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela