Kajsa M Johansson

1a december

Publicerad 2013-12-03 19:01:58 i Allmänt,

Jag heter Kajsa Johansson, är 19 år och bor i Södertälje och Hölö. Har en mamma och pappa och en lillebror. Samt en pojkvän. Han hör typ till familjen så slänger in honom här. Jag är jätteglad (för det mesta. När jag inte är det är jag riktigt jävla arg) och skrattar mycket. Har en rätt bra syn på livet skulle jag säga, "det löser sig". För det gör det. För jag har aldrig stått där helt handfallen. Samtidigt som jag är en sån där lättsam person älskar jag att planera och ha ordning och reda. Jag är väldigt envis men har knappast något tålamod. Min absolut starkaste egenskap är att jag är ärlig. Det är typ hela jag. På min fritid (alltså just nu, när jag inte jobbar) så tränar jag att that's pretty much it. Hänger med vänner så mycket det hinns med och sen är det kul att ha trevliga middagar, sjuka utgångar och gosiga myskvällar ibland också! Har seriösa shopping addictions i perioder också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela