Kajsa M Johansson

This is what it feels like

Publicerad 2013-08-01 14:25:50 i Allmänt,

Bra låt i rubriken, lyssna!!!! Vet att jag typ inte bloggat på en vecka men har spelat tvspel och pussats typ. Haha. Nä men det har faktiskt inte hänt så mycket... Har passat Leja, var vart och badat och vart ute hos min pappa. Sen var vi på en skitbra film här om dagen som hette Now you see me, så den måste ni se. Sen har jag träffat mina bästisar och tränat lite grann också. Så det är nice. Nu kom jag nyss hem från Skärholmen där jag och Wigley var en snabbis. Han köpte nya skor och jag köpte en klänning och en tröja. Kan visa här nere. I helgen ska det bli riktigt bra väder enligt YR så imorgon blir det nog stranden ett tag och på kvällen ska jag träffa Ida, ska bli superkul!!! På lördag har my love ledigt från träningar så då ska vi nog vara i Trosa. Om inte vädret sviker... Men det tror jag inte. På söndag ska jag till mitt nya jobb ett tag, på måndag ska jag på kurs i Göteborg hela dagen och på tisdag åker jag och Fellan ner till Ölaaaand och Melindaaaaa!!!!!!!!! Ska bli dödenskul. Så då vet ni vart jag håller hus:-) ska uppdatera bloggen har jag tänkt, har inte vart så bra på det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela