Kajsa M Johansson

Things we do for love

Publicerad 2013-08-29 17:27:20 i Allmänt,

Hej på er. Vad gör ni för spännande? Jag vilar i soffan med årets huvudvärk. Den bara kom, bam sa det. Idag kom Leia tidigt så jag och Wiggan mysde med henne på morgonkvisten. Gick upp runt nio och käkade frulle och sen skulle han iväg och träna och då gick jag ut med Leia lite sen somna hon och jag satt och sökte jobb hela förmiddagen. Sen kom han tillbaka och vi käka lunch, napa och kolla lite tv. Både han, som hade match, och Leia försvann för ett litet tag sedan så nu är jag aloooneee. Tråkigt som bara den haha. Men ska nog iväg och träna om ett tag. Imorgon är det fredag och då är det givet steptimes innan jag jobbar 8-14 och sen bara ta det lugnt med mina kompizar för att orka börja jobba runt 7 på lördagen. På lördag kväll är det dock Axwell med mina pinglor!!! Kommer vara döfett, vet det redan nu:-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela