Kajsa M Johansson

Ölandia

Publicerad 2013-08-12 10:18:23 i Allmänt,

Hej hej. Har ju verkligen inte haft tid att blogga men har iallafall vart på Öland hos Mellan. Innan det har jag vart ute på sjön med Bengan och Wigley under hela lördagen. Sen var vi hemma hos min pappa och grillade. På söndagen var jag på mitt nya jobb ett tag. I måndags var jag nere i Göteborg på kurs inför mitt nya jobb. Sen åkte vi Öland i tisdags. Så ja. Har haft att göra! Vi hade skitkul där nere. Utgångar, lite shopping massa god mat och många skratt. I fredags var vi ute i Kalmar och det var riktigt kul faktiskt. Låter bilderna tala istället:-) just nu sitter jag ute i solen och igår var jag, mamma och Olle på Grown Ups 2. Den var rolig faktiskt, men inget speciellt. Idag ska jag träffa Tove och luncha och ikväll blir det äääntligen träning igen. Step, såklart. Längtar ihjäl mig!!!! Känns sämst att inte gjort ett smack på en vecka, men nu så. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela