Kajsa M Johansson

Hey brother

Publicerad 2013-08-16 22:21:57 i Allmänt,

Hej hej hej heeej. Vad händer då. Jag kom nyss hem från jobbet efter att ha vart där mellan 14-21. Har inte hänt mycket de senaste dagarna. Mest vart med gosiga kompisar och så har jag kommit igång med att träna lite också. Höstschemat på WC börjar nästa vecka så då kan man köra på riktigt!!! Och så jobbade jag 15-21 igår också. Wow. Igår hände en annan kul grej också. Jag och wigley tänkte åka och bada och halva vägen dit får jag ÅRETS punka. Alltså då snackar vi ett hål in i däcket typ. Har haft fel hjulinställning eller något sådant aslänge. Så kom iallafall pappas kompis och hämtade med bergare, körde till verkstad och så fick jag tillbaka den idag. Bättre än någonsin också!!!! Bästa pappa som fixar:-) men ja, det var då en lite rolig historia. Haha typ det enda kul som hänt mig på en vecka eller något. Men det var skönt att det löste sig iallafall. Aja nu ska jag gå och lägga mig (ensam för första gången på över en månad eller något ba tjena) strax eftersom jag börjar min dag om några timmar igen. 0630 på Icis. Woho, lördag! Sen ska jag kolla på hockey och på kvällen ska jag på Antons Hejdåparty:-( han ska flytta till USA och plugga och spela hockey jättelänge... Nej men godnatt hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela